Social Media

poniedziałek, 2 lutego 2015

POWITANIE!

Serdecznie witam wszystkich na moim nowym blogu. Jak już pewnie wiecie nosi nazwę Dalia's Life Book, będę tu zamieszczać chwile z mojego życia. Między innymi będzie można znaleźć miejsca odwiedzone przeze mnie. Często podróżuję, więc chciałabym podzielić się tym z wami. Znajdą się tu konie, ale także moje ulubione stylizacje, piosenki, jedzenie, dodatki i wiele innych ciekawych rzeczy . W sumie krótko mówiąc całe moje życie. Więcej o mnie możesz się dowiedzieć na dole.Mam nadzieje, że zagościsz jeszcze u mnie. Do zobaczenia.

3 komentarze:

  1. powodzenia w blogowaniu ;)

    pytałaś o wzajemną obserwacje, zacznij, powiadom mnie a na pewno się odwdzięczę ♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę zaglądać na "koniarskie" posty, uwielbiam te zwierzęta.
    Hugs, Oshina. :)

    OdpowiedzUsuń